Live Chat je OFFLINE

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
predaja tovaru spoločnosti
ABC Luxury účinné od 15. 1. 2016
platné pre prevádzku „Internetového obchodu"

I. Úvodné ustanovenia

Tieto obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo Zmluvy o zhotovení veci na zákazku (ďalej len ako „Zmluva“) uzatvorenej medzi Zhotoviteľom, ktorým je ABC Luxury, so sídlom Mateja Bela 2500/7, 91108 Trenčín IČO: 50 116 363 DIČ:1086571585, zapísaným v živnostenskom registri Okresného úradu Trenčín, č. Živnostenského registra 350-37982. (ďalej len: „Zhotoviteľ") a Objednávateľom, ktorej predmetom je zhotovenie veci – šperku na zákazku podľa ponuky zverejnenej Zhotoviteľom na internetovej stránke www.abcdiamonds.sk . Zhotoviteľ týmto riadne informuje spotrebiteľa („Objednávajúceho“) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“) vrátane údajov o tom, kde a akým spôsobom môže reklamáciu uplatniť v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.



Zmluvné strany a vymedzenie základných pojmov :

Zhotoviteľ a prevádzkovateľ internetovej stránky www.abcdiamonds.sk :
Barbora Berhanová - ABC Luxury

Miesto podnikania : Mateja Bela 2500/7, 91108 Trenčín

IČO: 50 116 363

DIČ:1086571585,

zapísaná na základe Osvedčenia o živnostenskom oprávnení, č. Živnostenského registra 350-37982

Bankové spojenie : SK36 0900 0000 0050 8092 3472
Poštová adresa : Mateja Bela 2500/7,911 08 Trenčín
E-mailová adresa : abcdiamonds@abcdiamonds.sk

Telefonický kontakt : +421 903 421 820

Objednávateľ :

Objednávateľom sa rozumie každá fyzická / právnická osoba ktorá si záväzne objedná zhotovenie tovaru ponúkaného na internetovej stránke Zhotoviteľa.

Príjemca:

Príjemcom sa rozumie fyzická / právnická osoba ktorej je podľa objednávky Objednávateľa určená objednaná zásielka.

Miesto doručenia:

Miestom doručenia sa rozumie adresa uvedená v objednávke Objednávateľom pre doručenie objednaného tovaru od Zhotoviteľa prostredníctvom doručovateľskej spoločnosti.

II. Predmet zmluvy:

1. Predmetom zmluvy je zhotovenie a dodanie spotrebného tovaru – šperkov zhotovených na zákazku podľa požiadaviek Objednávateľa Zhotoviteľom.

2. Zmluva, na základe ktorej je realizovaná dodávka tovaru Objednávateľovi, vzniká na základe záväzného potvrdenia objednávky Zhotoviteľom. Za záväzné sa považuje potvrdenie zo strany Zhotoviteľa zaslané poštou alebo elektronicky na adresu Objednávateľa. Súčasťou potvrdenia objednávky Zhotoviteľom je cenová kalkulácia šperku objednaného Objednávateľom. Cenová kalkulácia predstavuje odhadované množstvo zvoleného drahého kovu, kameňov a iných surovín potrebných na zhotovenie šperku a odhadovanú cenu práce v zmysle §636 Občianskeho zákonníka v účinnom znení. O výslednej cene šperku ktorá podstatne prevyšuje odhadovanú cenu šperku je Zhotoviteľ povinný bezodkladne informovať Objednávateľa. Objednávateľ je pri podstatnom prekročení odhadovanej ceny oprávnený odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné prekročenie odhadovanej ceny šperku pre účel tejto zmluvy sa považuje prekročenie ceny o viac ako 20% pôvodne odhadovanej ceny.

3. Po potvrdení objednávky Zhotoviteľom a súhlasom Objednávateľa s cenovou kalkuláciou bude Objednávateľovi zaslaná faktúra na zaplatenie zálohy 100€. Objednávka sa stáva záväznou po uhradení dohodnutej zálohy bezhotovostným prevodom na účet Zhotoviteľa 5080923472/0900 SLSP IBAN SK 36 0900 000000 5080923472. Záloha sa považuje za uhradenú pripísaním určenej sumy na účet Zhotoviteľa do 5 dní odo dňa potvrdenia objednávky Zhotoviteľom, vkladom na účet Zhotoviteľa alebo priamou platbou cez registračnú pokladňu v prevádzke Zhotoviteľa pri písomnom potvrdení objednávky. Pri oneskorenej úhrade zálohy t.j. po 5 dňoch odo dňa potvrdenia objednávky Zhotoviteľom je Zhotoviteľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť a zálohu bezodkladne vrátiť Objednávateľovi. Po zhotovení tovaru a dodávke tovaru je Objednávateľ povinný uhradiť celú dohodnutú sumu za objednaný tovar. V prípade, že Objednávateľ poskytuje na vyhotovenie tovaru svoj materiál, objednávka sa považuje za záväznú po písomnom potvrdení a odovzdaní materiálu Zhotoviteľovi. Zhotoviteľom potvrdená objednávka (alebo jej časť) je považovaná za záväznú pre obe strany ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob a termín doručenia.

III. Cena a platobné podmienky


Zhotoviteľ nie je platca DPH. Zhotoviteľ si vyhradzuje právo zmeny cien. Platné ceny sú Objednávateľovi potvrdené v momente potvrdenia objednávky. Pokiaľ je cena vyššia, ako cena uvedená v objednávke, Zhotoviteľ bezodkladne o tejto skutočnosti informuje Objednávateľa, ktorý môže cenu prijať, alebo objednávku zrušiť. Zrušenie objednávky je povinný v takomto prípade uskutočniť bezodkladne najneskôr však v lehote 3 dní odo dňa potvrdenia objednávky. Spôsob platby je hotovostný či už kuriérovi na dobierku, ako aj pri osobnom prevzatí v zákazkovej predajni. Ceny tovarov sú uvedené bez poplatkov za dopravu. Cena za svadobné obrúčky je iba odhadovaná - nie je technicky možné vyrobiť obrúčky s hmotnosťou na 0,01 gram presne. Prípustná tolerancia je +/- 100 €. U väčších a najmä neštandardných objednávok si tiež vyhradzujeme právo požadovať zálohovú platbu až do výšky plnej ceny tovaru.

IV. Dodacie podmienky


Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa prevádzkových možností Zhotoviteľa realizované v čase dohodnutom v objednávke a to maximálne do 30 pracovných dní. Vo výnimočných prípadoch môže byť po dohovore s Objednávateľom dodacia lehota dlhšia. Miesto odberu je stanovené na základe objednávky Objednávateľa. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje Zhotoviteľ. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad prípadne certifikát. V prípade neosobného odberu tovaru je doprava spoplatnená vo výške 6€ slovenskou poštou na území Slovenskej republiky. Na území Českej republiky je doprava spoplatnená vo výške 7€ českou poštou.

V. Storno objednávky


Objednávateľ má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu až do doby záväzného potvrdenia objednávky. Po záväznom potvrdení objednávky iba v prípade, že Zhotoviteľ nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania potvrdenej objednávky, je Objednávateľ povinný uhradiť Zhotoviteľovi škodu vzniknutú týmto konaním. Storno poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru.

VI. Odstúpenie od Zmluvy


1. Objednávateľ môže odstúpiť od objednávky v prípade, že Zhotoviteľ nedodrží dodaciu lehotu a nedodá tovar Objednávateľovi ani v dodatočne dohodnutej lehote. Objednávateľ nemôže od Zmluvy odstúpiť v prípade dodávky tovaru zhotoveného, resp. upraveného podľa želania a požiadaviek objednávateľa. V prípade zásielkového internetového obchodu má objednávateľ právo od Zmluvy odstúpiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. V prípade, že sa Objednávateľ rozhodne od Zmluvy odstúpiť, je povinný tovar vrátiť v lehote 14 dní na adresu: ABC Luxury,Mateja Bela 2500/7, Trenčín 91108 a to v pôvodnom obale, tovar nesmie javiť známky používania a musí byť nepoškodený, kompletný, vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, atď. s originálnym dokladom o zakúpení. V prípade riadneho odstúpenia bude Objednávateľovi vrátená cena zaplatená za tovar v lehote najneskôr 15 dní odo dňa spätného doručenia a prevzatia tovaru.

Objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek Objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného Objednávateľa alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť

- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré Zhotoviteľ nemôže ovplyvniť (napr. investičné zlato).

2. Odstúpenie od Zmluvy Objednávateľom ktorý je spotrebiteľom

Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru ak Zhotoviteľ včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Spotrebiteľ je zodpovedný za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť Zhotoviteľovi. Objednávateľ môže odstúpiť od Zmluvy, predmetom ktorej je zhotovenie tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od Zmluvy v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania z tovarom nad rámec potrebný na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Náklady na odoslanie tovaru Zhotoviteľovi hradí Objednávateľ .

Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy vrátiť Objednávateľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

Zhotoviteľ nie je povinný vrátiť Objednávateľovi platby pred tým, ako mu je doručený tovar.

Spotrebiteľ je povinný pri odstúpení od zmluvy zaslať tovar späť najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

VII. Záruka a reklamácia


Prípadné reklamácie sa budeme snažiť vyriešiť k Vašej najväčšej spokojnosti. Na nami predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záruka 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom výrobku uvedené inak. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru Objednávateľom. Objednávateľ je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Zhotoviteľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní, resp. 60 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Zhotoviteľ je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

a) odovzdaním opraveného tovaru

b) výmenou tovaru

c) vrátením kúpnej ceny diela

d) vyplatením primeranej zľavy z ceny diela

e) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru

Objednávateľ má právo uplatniť si u Zhotoviteľa záruku len v prípade tovaru vykazujúceho vady, ktoré zavinil Zhotoviteľ, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u Zhotoviteľa.
Objednávateľ nemá právo uplatniť záruku na vady, na ktoré bol v čase uzatvárania zmluvy upozornený alebo o ktorých musel s prihliadnutím k okolnostiam pri uzatváraní zmluvy vedieť. Nárok na uplatnenie záruky u Zhotoviteľa zaniká aj neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru, pri bežnom opotrebovaní tovaru, neodborným a nešetrným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar, mechanickým poškodením tovaru, resp. jeho používaním v podmienkach, ktoré nezodpovedajú prirodzenému prostrediu,.. Objednávateľ nemá právo uplatniť záruku na vady v prípade, že vada je spôsobená materiálom, ktorý bol Zhotoviteľovi odovzdaný Objednávateľom na zhotovenie výrobku. O výsledku reklamácie bude Objednávateľ informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania a zároveň mu bude doručený osobne pri prevzatí tovaru spolu s tovarom reklamačný protokol.

VIII. Ochrana osobných údajov

1.Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ je na účely riadneho vybavenia a doručenia objednávky v prípade, ak je právnickou osobou, povinný oznámiť Zhotoviteľovi v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, IČ DPH (ak mu bolo pridelené), číslo telefónu a e-mailovú adresu.

2.Zhotoviteľ týmto oznamuje Objednávateľovi, že v zmysle čl. 6 ods.1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), (ďalej len „Nariadenie“), Zhotoviteľ ako prevádzkovateľ informačného systému bude v procese uzatvárania Zmluvy spracúvať osobné údaje Objednávateľa bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov Objednávateľa bude vykonávané Zhotoviteľom v rámci predzmluvných vzťahov s Objednávateľom a spracúvanie osobných údajov Objednávateľa je nevyhnutné na plnenie zo Zmluvy, v ktorej vystupuje Objednávateľ ako jedna zo zmluvných strán.

3.V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia môže Zhotoviteľ po doručení objednaného tovaru, resp. služby Objednávateľovi, na základe oprávneného záujmu spracúvať osobné údaje Objednávateľa aj na účely priameho marketingu a zasielať na e-mailovú adresu Objednávateľa informácie o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch, resp. službách.

4.Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi Objednávateľa zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR a vyhlasuje, že v súlade s čl. 5 ods.1 písm. a) a písm. b) Nariadenia, bude osobné údaje Objednávateľa získavať výlučne na účel uvedený v týchto obchodných a reklamačných podmienkach. Na iné účely ako je uvedené v týchto obchodných a reklamačných podmienkach bude získavať osobné údaje Objednávateľa vždy osobitne na adekvátnom právnom základe a zároveň zabezpečí, že sa tieto osobné údaje budú spracúvať a využívať výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu na ktorý boli zhromaždené a nebude ich združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané na iný účel alebo na účel plnenia Zmluvy.

5.Objednávateľ bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky potvrdil, že Zhotoviteľ mu dostatočným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom oznámil:

· svoje identifikačné údaje, ktoré sú uvedené v čl. 1. týchto obchodných a reklamačných podmienok preukazujúce totožnosť Zhotoviteľa,

· kontaktné údaje Zhotoviteľa, resp. zodpovednej osoby,

· účel spracúvania osobných údajov ktorým je uzavretie Zmluvy medzi Zhotoviteľom a Objednávateľom a právny základ spracúvania osobných údajov,

· že požadované osobné údaje na účely uzavretia Zmluvy a riadneho vybavenia a doručenia objednávky je Objednávateľ povinný poskytnúť,

· ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods.1 písm. f), že oprávneným záujmom, ktorý predávajúci sleduje, je priamy marketing,

· identifikačné údaje tretej strany, ktorou je spoločnosť, ktorá doručí kupujúcemu objednaný tovar, resp. identifikačné údaje iných príjemcov alebo kategórie príjemcov osobných údajov ak existujú,

· dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,

6. Zhotoviteľ vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje Nariadeniu ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať. Zhotoviteľ v súlade s Nariadením poskytuje Objednávateľovi, ktorého údaje spracúva, nasledujúce informácie:

· totožnosť a kontaktné údaje Zhotoviteľa

· kontaktné údaje

· účely spracúvania, na ktoré sú osobné údaje určené, ako aj právny základ spracúvania,

· ak sa spracúvanie zakladá na čl. 6 ods. 1 písm. f), oprávnené záujmy, ktoré sleduje predávajúci alebo tretia strana,

· okruh príjemcov, alebo kategórie príjemcov osobných údajov, ak existujú,

· v relevantnom prípade informáciu o tom, že predávajúci zamýšľa preniesť osobné údaje do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii,

· dobu uchovávania osobných údajov, resp. kritériá na jej určenie,

· informácie o existencii práva požadovať od Zhotoviteľa prístup k jeho osobným údajom a práva na ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania alebo práva namietať proti spracúvaniu ako aj práva na prenosnosť údajov,

· právo podať sťažnosť dozornému orgánu,

· informácie o tom, či je poskytovanie osobných údajov zákonnou alebo zmluvnou požiadavkou, alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie Zmluvy, či je Objednávateľ povinný poskytnúť osobné údaje, ako aj možné následky neposkytnutia takýchto údajov,

· existenciu automatizovaného rozhodovania vrátane profilovania.

7. Objednávateľ má právo získať od Zhotoviteľa kópiu osobných údajov, ktoré sa spracovávajú a k nej má právo získať aj všetky vyššie uvedené informácie. Ak Objednávateľ toto svoje právo uplatní a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto Nariadenia. Zhotoviteľ prijme vhodné opatrenia s cieľom poskytnúť Objednávateľovi všetky požadované informácie v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, jasne a jednoducho formulované a to predovšetkým elektronicky ak sa s Objednávateľom nedohodnú inak.

8. Objednávateľ má právo u Zhotoviteľa namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak Objednávateľ namietne takéto spracúvanie, Zhotoviteľ ukončí spracúvanie osobných údajov na účely priameho marketingu odo dňa doručenia takejto námietky a osobné údaje dotknutého Objednávateľa sa na takéto účely už nesmú a nebudú spracúvať. Informácie o opatreniach, ktoré sa prijali na základe žiadosti Objednávateľa, poskytne Zhotoviteľ bez zbytočného odkladu, v každom prípade do jedného mesiaca od doručenia žiadosti

9. Objednávateľ pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov SR.

10. Zhotoviteľ oznamuje týmto Objednávateľovi, že z titulu plnenia uzavretej zmluvy sa pri spracúvaní osobných údajov Objednávateľa predpokladá, že jeho osobné údaje budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhom príjemcov:

· Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Oddiel Sa, Vložka č.803/S

11. Objednávateľ môže od Zhotoviteľa v súvislosti so spracovaním svojich osobných údajov vyžadovať:

- potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o jeho osobe spracúvané

- účel spracúvania jeho osobných údajov

- vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní svojich osobných údajov v informačnom systéme a o jeho stave v rozsahu:

▪ identifikačné údaje Zhotoviteľa

▪ identifikačné údaje sprostredkovateľa; to neplatí, ak predávajúci pri získavaní osobných údajov nepostupuje podľa § 8 ZnOOÚ

- vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie

- vo všeobecne zrozumiteľnej forme odpis jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,

- doplňujúce informácie, ktoré sú s ohľadom na všetky okolnosti a podmienky spracúvania osobných údajov potrebné pre Objednávateľa na zaručenie jej práv a právom chránených záujmov v rozsahu najmä:

· poučenie o dobrovoľnosti alebo povinnosti poskytnúť požadované osobné údaje; ak Zhotoviteľ získava osobné údaje Objednávateľa na základe súhlasu Objednávateľa podľa § 11 ZnOOÚ, oznámi aj čas platnosti súhlasu a ak povinnosť poskytnúť osobné údaje vyplýva z priamo vykonateľného právne záväzného aktu Európskej únie medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná, alebo zákona, Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi právny základ, ktorý mu túto povinnosť ukladá, a upovedomí ho o následkoch odmietnutia poskytnúť osobné údaje

· informácie o tretích stranách, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje poskytnuté

· okruh príjemcov, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje sprístupnené,

· formu zverejnenia, ak majú byť osobné údaje zverejnené

· tretie krajiny, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že sa do týchto krajín uskutoční prenos osobných údajov

- opravu jeho nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania.

- likvidáciu jeho osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,

- likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu ZnOOÚ alebo iného platného právneho predpisu SR.

12. Objednávateľ na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u Zhotoviteľa namietať voči:

- spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu,

- využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

- poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) na účely priameho marketingu.

13. Objednávateľ na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u Zhotoviteľa namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) ZnOOÚ vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka Objednávateľa je oprávnená, Zhotoviteľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie Objednávateľ namietal, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.

14. Objednávateľ na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u Zhotoviteľa kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu Zhotoviteľa, ktoré by malo pre neho právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Objednávateľ má právo žiadať Zhotoviteľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom Zhotoviteľ je povinný žiadosti Objednávateľa vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba. Ak Objednávateľ uplatní svoje právo písomne a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú elektronickou poštou alebo faxom Objednávateľ doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania.

15. Objednávateľ pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o tom oznámenie Úradu ma ochranu osobných údajov. Ak Objednávateľ nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca. Obmedzenie práv Objednávateľa podľa § 28 ods. 2 ZnOOÚ Zhotoviteľ bezodkladne písomne oznámi dotknutej osobe a Úradu ma ochranu osobných údajov.

Záverečné ustanovenia:

Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Zhotoviteľom a Objednávateľmi sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

Dôležité kontakty:

Orgán dozoru:

Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 032/640 01 09
fax č. 032/640 01 08

http:/www.soi.sk

http:/www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Informácia o alternatívnom riešení sporov

Podľa zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa Zhotoviteľ týmto informuje spotrebiteľa pred uzavretím zmluvy, resp. pred tým, ako spotrebiteľ odošle objednávku, jasným a zrozumiteľným spôsobom o možnosti obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov v prípadoch ustanovených zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorej spotrebiteľ môže podať návrh na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27 alebo elektronicky na adrese:ars@soi.sk, adr@soi.sk. Ďalšie subjekty oprávnené na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sú uvedené v on-line zozname subjektov: http://www.mhsr.sk/ .

odkaz na platformu alternatívneho riešenia sporov https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage